مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 09:352023-03-15اقتصادي

پرداخت 157 میلیاردی هزینه های درمان بیماران خاص در گیلان


مدیرکل بیمه سلامت گیلان از پرداخت 157 میلیارد تومان از سهم سازمان بیمه سلامت و صندوق بیماران خاص و صعب العلاج برای بیماران استان به موسسات طرف قرارداد طی امسال خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان مدیرکل بیمه سلامت گیلان از پرداخت 157 میلیارد تومان از سهم سازمان بیمه سلامت و صندوق بیماران خاص و صعب العلاج برای بیماران استان به موسسات طرف قرارداد طی امسال خبر داد و گفت: پنج میلیارد و 700 میلیون تومان به افراد مشمول دریافت هزینه های مازاد پرداخت شده است.

دکتر محمود عاطف راد، با اشاره به تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در راستای الزام قانون بودجه سال 1401، اظهار کرد: به دنبال رونمایی از صندوق کشور در سوم آبان ماه امسال، در گیلان هم کارگروه استانی صندوق با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی، نماینده استانداری و نمایندگان سازمان های بیمه گر از 14 آبان ماه سال جاری آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 37 هزار نشان برای 31 هزار بیمار مشمول صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در گیلان فعال شده و در حال خدمت است، افزود: یکی از رسالت های سازمان بیمه سلامت حفاظت از بیمه شدگان در برابر هزینه های درمان است.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، از تعیین سه گروه خدمتی برای بیماری های خاص و صعب العلاج خبر داد و تصریح کرد: گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 157 میلیاردی هزینه های درمان بیماران خاص در گیلان

پرداخت 157 میلیاردی هزینه های درمان بیماران خاص در گیلان